tiistai 25. syyskuuta 2012

Päivän ryntyt.


Järkevien aiheitten puutteesa bloggausriippuvainen voi postata päivän asut.

Eli yllä:
ÄSsällä on päälläns sukat ja housut Miähen serkun vanhoja 70-luvulta, Maija Mehiläinen -paita kirppikseltä. Kampaus on eilisen saunan jäljiltä.
Koolla on päälläns Tutan lyhythihanen paita, huurettu huutonetistä nelisen vuatta sitten. Sen alla on äSsän äitiyspakkauksen body ja jalasa kirppikseltä löyretyt pualipotkarit. Ne on kaikki liian piäniä. Sukat on sopivat, ne on tehny Kukkiksen äiti.

Ja alla:
Mulla on päällä KappAhlin taikavarkut, toppaliivi joltain kirppikseltä vuasia sitte ja Mangon poolo, 7 vuatta vanha. Kampaus; eilisen saunan jälkeen tehty palmikko. Meikki luannonkosmetiikkaa, eli naamarasva oman nahan tuattamaa ja silmisä rähmää.


Ja ulkoasut:
ÄSsällä taas niitä Miähen serkun vanhoja rytkyjä takki ja housut. Lakki mun joskus ompelema, liian piäni. Tikkurit H&M (joo, oli kerran pakko ostaa ko mukulan käret paleli). Saappaat Pirkan kirpputorikeskuksesta viime vuanna.


Koolla äSsän äitiyspakkauksen makuupussi jonka heti päällystin uusiks, pupulakana joltain kirppikseltä, lakki mistä liänee, tutti MAMin valkonen muumitutti (ainoo vaihtoehto jos ei halua typerää pastellinväristä tuttia tai suamileijonatuttia). Vaunut mun serkun mukulan vanhat.


Mulla Mamman vanha tuulitakki, liian piäni. Huivi jostain Tampereen asematunnelista, hanskat ja kenkät jostain joskus. Kastelukannu kuvausrekvisiittaa.


Katilla eettinen ja käytännöllinen turkis.


Miähen asua en kuvannu, mut voin kuvata sen täsä kuukauren sisällä. Tuskin se niitä aikasemmin pyykkiin pistää.

9 kommenttia:

  1. Mukava postaus tämänkin luettavaksi :)

    VastaaPoista
  2. Voi jösses että tulee hyvä mieli sun postauksista :) Aivan loistavia!!!!! ;)

    VastaaPoista
  3. Ja mulle tullee hyvä miäli tommosista kommenteista! Kiitos kummallekki!

    VastaaPoista
  4. Näit siun juttui on sit mukava lukija, ain tulee nii ilonen miel.

    VastaaPoista
  5. :) Ihanan piristävä blogi, aina! Vedet silmissä täällä hymyilen! Toi traktorikuva on tosi upee!! Tai mää tykkään ainakin!

    VastaaPoista
  6. Ai kauhea ku mua naurattaa :) hauska postaus.

    VastaaPoista
  7. Ihanaa kierrätystä! Mulla on muuten päällä oranssit puuvillahousut(tyttären entiset), oranssi toppi kierrätyskeskuksesta, punanen tunika "hyväntekeväisyydestä" ja pinkit uudet sukat kaupasta :) Värikästä päivää sullekin!

    VastaaPoista
  8. Ei jestas sentään sun kirjoitustyyliä. Ilta on mennyt hihitellessä :) Olen lukenut ja lukenut, enkä pysty lopettamaan...

    VastaaPoista
  9. Mahtavaa, että tykkäät! Monen miälestä mun kirjotustyyli on aika rasittavvaa luettavvaa. :-D

    VastaaPoista