maanantai 4. marraskuuta 2013

Uusi ulottuvuus.


Rynttyliisa löytyy nyt sit kans facebookista. Sinne saattaa aina joskus tulla ekstramateriaalia, eli jos meijän touhut nyt niin kauheesti kiinnostaa, ni tykkäämään vaan.

Kaikki postaukset päätyy sinne, jotkut voi tykätä seurata blogia fb:n kautta, siispä annan siihen mahrollisuuren. Kovin hittaasti ne jutut kyl sinne päivittyy, kattelin viiveen olevan usseemman tunnin. Mut tuskin kukkaan muutenka päivystää konnella, niinku että koskas se taas bloggaa.

Blogi löytyy facebookin lisäks jo blogilistalta, blogkeenista ja bloglovinista. Twitteriin en mee, mut onks viälä jottain jonka kautta joku haluais seurata?


6 kommenttia:

  1. Mulle kyllä riittää vallan hyvin tää tavallinen blogi ilman ekstroja. Käyn kyllä tykkäämässä, mutta koska en juuri koskaan ole facebookissa niin siellä tapahtuvista tiedonannoista ei ole mun tapauksessa hyötyä. Olen kyllä huomannut, että jotkut mielummin kommentoivat facebookissa kuin blogissa. Vaikka laitan sinne vain linkin blogitekstiin.

    VastaaPoista
  2. Naamakirjassa tykkäämässä :)

    VastaaPoista
  3. Joo tämä blogi on mulle ok!
    Naamakirjassa en käy muutenkaan.

    VastaaPoista
  4. Hyvä juttu jotta tätä siun mukavaa blogia pääsee monelta paikalta lukemaan.
    Mie kun en noista naamakirjoista ym. välitä pysyn uskollisesti täällä, fanitan sinnuu :))))

    VastaaPoista
  5. En minäkään ole naamakirjassa koskaan käynyt, joten tämä riittää mainiosti.

    VastaaPoista
  6. Minä löydän sinut omalta lukulistaltani, se riittää :) Käyn kyllä facebookissakin.

    VastaaPoista