keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Ylimääräinen uutislähetys.


Posti toi tännään mulle kaks kirjaa. Toisen oon tilannu Saaripalstan Sailalta ja toisen voitin Kosotätin blogiarpajaisista.

Kukkia sipuleista -kirja olis tarttenu olla mulla jo viime syksynä, oon varmaanki tappanu mun inkaliljan talvettamalla sen ihan väärin. Saas nährä kuin monta muuta asiaa oon tehny väärin, se selviää ko luen ton kirjan. Tälläi noppeesti selattuna näyttäis olevan kauniit kuvat, hyvät ohjeet ja selkeesti kirjotetut tekstit. Jos nyt ruppeis puutarha kukkimaan! Kiitos Saila!


Viipaloitu villatakki ja muita tuunauksia -kirja vaikuttaa kans kivalta. Heti lähtee tekoon pitsityynyliinat. Kas ko en oo ennen keksinykkään tehrä tilkkupussilakanoilleni tilkkutyyliin tyynyliinoja. Mukuloille vois tehrä ens talveks villapairoista kypäräpipot. Kirjasa on ohjeet laskosverhon ompelemisseen ja nojantualin verhoiluun, ne on ollu tekolistalla, nyt on ohjeetki. Kiitos Kosotäti!

10 kommenttia:

  1. Onnea molemmista kirjoista!

    VastaaPoista
  2. Kivaa postia! Mullakin on tuo Viipaloitu villatakki-kirja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko tehny siittä jo jottain? Paljon on ideoita.

      Poista
  3. Mesis16.4.14

    Oletpa saanut hyvät kirjat. Noista on iloa pitkään. Toivottavasti meille lukijoillekin sitten kuvien muodossa, kun valmista tulee. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mää niitä sitte esittelen. Niin ko koko elämäni muutenki. :-D

      Poista
  4. Joko se kirja tuli, eilen laitoin kakkospostiin, kiva kun sait sen pääsiäiseksi. Mukavaa jos siitä on siulle iloa. Toi Sailan kirja on varmasti mielenkiintoinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, noppeesti se sit tuliki! Kiitos viälä! <3

      Poista
  5. Onnea kirjoista! Taitavat olla pitkään käytössä sinulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiitos! Toisenhan maksoin itte. Kyllä niistä riittää iloo moneks vuareks. :-)

      Poista