tiistai 30. syyskuuta 2014

Aah ja oih: Forget-Me-Not.


Mää aattelin, että riittää ko mainitten käyneeni Forget-Me-Not -kaupasa, mut niin ihana paikka vaatii kuvia.


Mua tiätenki kiinnosti eniten myynnisä olevat vaatteet, mut vois siälä istua oikeen ajan kans kahvillaki. Vegaanikahvilasa näyttää olevan sohvat sammaa sarjaa ko meijän nojatualit.




Ostin ittelleni ruskeen kukkapairan (näkkyy alla kuvasa sovituskopin peilistä) ja Koolle raitapairan. Tiätysti olisin kiljuen raahannu kotio enemmistön kaupan vaatteista.


Lapsille on iso leikkinurkkaus piirrustusvälineineen ja telkkareineen. Kauheen kätevää ko on mukulan kans liikkeellä. ÄSsä tykkäs kauheesti.




Eiks ookki ihana paikka? 

10 kommenttia:

  1. No mutta on! Mää en kestä. Miks mä en ole töissä tollasessa? Pakko käydä vielä ennen joulua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon miettinyt ihan samaa! Haluaisin olla tollasessa paikassa töissä! Vitsi kun olis rohkeutta perustaa joku tollanen...

      Poista
  2. Mulla oli aikoinaan tuommoinen kukkapeitto. :)

    VastaaPoista
  3. Oikea aarreaitta! ;)
    Ja kylläpä heräs muistot, ku näin tuon kankaisen "luokkakuva"-seinätaulun. Sellane mulla on ollu! :)

    VastaaPoista
  4. Kyllä on ihanan näköinen paikka ja värikäs! :)
    Voi että mitä mun silmät bongasivatkaan My Little Pony vhs.iä. <3

    VastaaPoista
  5. Kiva että se on taas olemassa. Minua suretti paljon kun se lopetti toimintansa.

    VastaaPoista
  6. No on mahtava puoti, mutta yks iso vika löyty..... se on vaan liian kaukana täältä. Mutta tänään mie pääsen kierrätyskeskukseen, mukavaa :)

    VastaaPoista
  7. Mesis1.10.14

    On ihana paikka. Minun silmääni pisti tyyny, joka on siinä vihreällä sohvalla pehmojen vieressä. Äiti virkkasi noita. Minulla on vieläkin yksi sellainen tyyny.

    VastaaPoista
  8. On se ihana paikka kun siellä on montsitsi :)

    VastaaPoista
  9. On kyllä aivan ihanan suloinen kauppa :)

    VastaaPoista